Welkom op waarbenjij.nu - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Bas en Jorien - WaarBenJij.nu Welkom op waarbenjij.nu - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Bas en Jorien - WaarBenJij.nu

Welkom op waarbenjij.nu

Door: waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Bas en Jorien

27 December 2011 | Nederland, Utrecht

Welkom op basenjorien.waarbenjij.nu!

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverlagen, foto's en video's van basenjorien lezen en reacties plaatsen.

Schrijf je in voor de mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag!

• 29 December 2011 - 10:23

Gerry:

leuke foto! tot lees

• 29 December 2011 - 18:56

Mirjam:

Mooi begin.

• 30 December 2011 - 15:51

Joke:

Erg leuke foto! Kijk nu al uit naar jullie verhalen! :-)

• 02 Januari 2012 - 17:05

Frank (Oom Van....):

Lieve Jorien en Bas,

Wij wensen jullie alle geluk van de wereld in 2012 en in het bijzonder een onvergetelijke tijd in Ghana. Wij zijn erg benieuwd naar jullie verhalen dus we houden het in de gaten. Tot zaterdag, Dikke knuffel, Corien en Frank, Eline, Maaike en Sjoerd

• 03 Januari 2012 - 20:25

Daan, Gio En Lessie:

Snik, snik... Het komt nu wel heel dichtbij... Maar natuurlijk geweldig voor jullie! Zaterdag maken we er een gezellig feest van en dan kan jullie avontuur beginnen! Kus van ons!

• 09 Januari 2012 - 09:21

Gerda Bos:

Leuk om zo alles te zien en te lezen. Ik ga ervan genieten.

• 10 Januari 2012 - 17:55

Marleen:

Lieve Bas en Jorien, zaterdag was erg gezellig! Nogmaals een hele goeie tijd in Ghana en geniet van alle ervaringen!
    Dikke kus.
    P.S. Goeie reis zondag.

• 13 Januari 2012 - 12:58

Wesley:

Beste Bas en Jorien,

Heel veel plezier en geluk in het verre Ghana. Maak er een onvergetelijke paar maanden van! Bas, ga je ook een zwembad bouwen om nog wat te kunnen trainen? Je moet wel in topvorm terrugkomen ;)
    Groeten van Wesley (en de rest van Heren 3 Waterpolo)

• 15 Januari 2012 - 13:18

Suzan:

Goeie reis en maak er wat moois van. Wat een berg medicijnen zeg! Hopelijk is ie niet nodig.
    Liefs,
    Suzan

• 15 Januari 2012 - 21:31

Janny Van Reenen:

Ha Bas en Jorien!
    Jullie kennen me (misschien) nog van het voorbereidingsweekend in Schoorl. Ik ben inmiddels alweer een week thuis. Een onvergetelijke tijd gehad - het leek wel een maand!
    Ik heb nog regelmatig aan jullie gedacht; vandaag begint jullie avontuur! Ik ga jullie volgen.
    Liefs,
    Janny (was in de Kerstvakantie in Sognaayilli)

• 21 Januari 2012 - 14:38

Mirjam:

Jullie hebben nu al heel Ghana doorkruist. Doe de hartelijke groeten namens ons allemaal aan de leden van jullie gastgezin.