Week 7: Karimenga - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van Bas en Jorien - WaarBenJij.nu Week 7: Karimenga - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van Bas en Jorien - WaarBenJij.nu

Week 7: Karimenga

Door: Bas en Jorien

Blijf op de hoogte en volg Bas en Jorien

05 Maart 2012 | Ghana, Bolgatanga

Vorige week lag het internet er op dinsdag uit en konden we niets plaatsen. Zaterdag was er geen stroom en dan wordt het ook lastig. Vandaag zijn we heel even in Bolga om ons visum te verlengen, want dat begon al aardig te dringen. En morgen gaan we naar MOLE National Parc voor 2 dagen. Echt super relaxed. We kunnen meerijden met een andere vrijwilligster, Suze. Haar familie is over vanuit Nederland en ze hebben een busje gehuurd met chauffeur en voldoende ruimte om ons al verstekkeling mee te nemen. Mole (spreek uit als mo-lay) is het grootste reservaat in Ghana en ook het mooiste, schijnt. Bijna 100% garantie op olifanten. Wij blijven 2 nachten en gaan dan op eigen gelegenheid weer terug naar huis.

Verder gaat alles goed. De afgelopen 2 weken hebben we veel gasten in the Green House gehad. En dat betekent koude drankjes, een enkel biertje, een hoop gezelligheid en laat naar bed. Als we donderdag terugkomen dan hebben we voorlopig even geen gasten en kunnen we ons weer volledig richten op alle werkzaamheden.

Vandaag in verband met tijd ook geen foto's, maar als we terugkomen van Mole dan zullen we er wel een aantal mooie uploaden.

Liefs van ons en bedankt voor alle lieve reacties.

• 05 Maart 2012 - 13:26

Gerda:

Leuk om van jullie weer wat te horen.
    Veel plezier met jullie trip naar het national parc. De volgende keer de fotos met natuurlijk de olifanten.
    Groetjes en x van de bosjes

• 05 Maart 2012 - 13:35

Corien Van Deventer:

Lieve Bas en Jorien,
    Op eigen gelegenheid weer terug naar "huis" vanuit Mole, stoer hoor. Veel plezier in het National Parc doe voorzichtig, olifanten zijn lief maar ook heel sterk en groot:):).
    X Corien

• 05 Maart 2012 - 14:19

Bob En Joke:

Lieve Bas en Jorien,
    Fijn dat jullie mee kunnen. En super om z'n reservaat te gaan zien. En inderdaad Corien samen terug?? Met de tro-tro? :-) Hoop dat jullie veel olifanten gaan zien! Geniet ervan. Dikke Kus van ons

• 06 Maart 2012 - 11:25

Jelle:

Lieve Jorien (die mag ook wel eens een keer als eerst genoemd worden) en Bas,

Zo'n biertje is vast genieten! Maar ook wel weer fijn dat jullie je weer kunnen richten op jullie werkzaamheden.
    Echt vet dat jullie naar Mole gaan, heel veel plezier! Hoop dat jullie veel olifanten mogen tegenkomen.
    Even een nederlandse update (als jullie daar zelf niet al naar kijken):
    - het weer is saai, grijs en normale temperaturen.
    - sport, eredivisie is heel spannend, tennissers Sijsling en Schoorel doen het goed, F1 is natuurlijk weinig over te zeggen na de wintertests, maar Ferrari lijkt het niet voor elkaar te hebben en Caterham lijkt de aansluiting met de middenmoot te hebben gevonden.
    - politiek, weet ik niks vanaf...
    - economie, we moeten nog meer gaan bezuinigen.
    Tot zover het nieuws! ;)

Liefs Jelle

• 09 Maart 2012 - 15:13

Jorien En Bas:

Vandaag proberen wij wat foto's bij het reisverslag van week 7 te plaatsen en een nieuw reisverslag van Mole te maken. Jel: bedankt voor de update!